Üstadlar
Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
Saygı ve sevgilerimle
Bu yazıyı yazan ellerinizden öperim saygılar.