benim anlamadığım martının müşterileri kısa mesafe için ideal zaten çoğu kişi bunun için kullanıyor.
taksiciler özellikle İstanbul'da kısa mesafe olduğunu anlayınca abi değişim saatindeyim gibi türlü türlü bahaneler uydurup yolcu almıyorlar.Bırakın herkes ekmeğini yesin.