Bazı arkadaşlar "yakında metro, metrobüse falan karşı çıkacaklar" yazmış.
Ben cidden bir taksiciden bunu duydum.
Maltepe meydandan maltepe metrosuna gitmek istiyordum, bindim taksiye "abi maltepe metrosu dedim." biraz homurdandı. hemen sonra "vallahi reis iyi hoş adam ama şu metro ulaşım olayını çok abarttı." dedi.