Konu
Taksiciler artık Martı'yı da istemiyor.
30-07-2020, 06:46:37
#31
Peta
Misafir
Taksiciler neyi istiyor ki? Onlara kalsa metro, metrobüs, otobüs her şeyi kaldır herkes taksiye binsin.