Ben taksicileri hiç sevmeyeceğim sanırım. Bir arkadaşımızı taciz etmişti bir öküz. duraklarını basmıştık. şikayetimizi oluşturmuştuk. bir arkadaşı da onu koruyordu hangi taksiye bağlı olduğunu söylemiyordu. o gündür bugündür ne saygım var ne de farklı bir şeyim.
İçlerinde iyi insanlar vardır ama bende hepsi yok oldu.
---
Bir diğer husus daha geçen gün yolun ortasında müşteri inderiyordu biri kornaya bastım el kol küfür etti yanına gittim adam gibi kullansana arabanı dedim. adam tekrar küfür etmeye başladı. indim arabadan basıp gitti. bir de bildiğin babam yaşında adam ayıptır.
---
Böyle insanlar bana denk geldikçe bir gram saygı, sevgi ve destek yok boğulsunlar.