Üstadlar
Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
Saygı ve sevgilerimle
hocam siz fazla iyi abartmışsınız günlük 150 200 ne hocam benim babamın 10 tl ile eve geldiğini gördüm 20-30-40 tl için uğraşıyor taksiciler 24 saat şöför koltuğunda ayakları pert oluyor, terliyor, kimi zaman yemek yemiyor eve daha fazla para getirmek için üstüne bir müşteriler geliyor uyuşturucu bağımlısından, serseri itinden, alkolikine araç kokusu içinde başka insanların kötü kokusu ayrı konu birde taksiden para kazanmak için tek uygulama kullanmıyor bitaksi kullanıyor, uber kullanıyor ha birde babam sırf 2 suriyelinin parası yok diye taksime götürdü eve gitmeleri için bizim burdan o suriyeliler telefonunu çaldılar taksiciye özel telefon ayarlamak ne kadar zor bilseniz araca şarja takıyosun şarjı bozuluyo tüm uygulamalarda kasmıcak gps'i %100 doğruluk ve güncellik ile çalışıcak üstüne şarjı çok uzun gidicek 5000 miliamper minimum birde al yanına yedek batarya vede şarj kablosu uğraş dur
el emeğinde çalışan taksicilere laf yapan herkesi hayatın zorluklarını bilmeden yorum yapmasın taksicileri genellemeyin.