İstanbul için %20-30 u hariç önce kendilerini bir düzeltsinler, düzgün konuşmayı, düzgün araba sürmeyi öğrensinler, insan ayırt etmemeyi öğrensinler sonra gelip itiraz etsinler
Orada trafik var, araç değişim saati demeyi biliyorlar, yabancılar peşinde koşmayı biliyorlar ama her şeyede itiraz ediyorlar,