Abc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz ironiyi anlamamışsınız sanırım hocam . Bende diyorum keşke hep çeşit olsa uber olsa martı olsa vb araçlar olsa. Orada bir oy peşinde olanlar onaylar demek istedim açıkçası isteklerini.
Hocam çok sinir oluyorumda artık bu mafyalara.

Martı olmasın, uber olmasın aman sen kendini geliştirir hizmetini iyileştirirsin. Bunlar bu kafayla giderse daha çok aç kalırlar.

Yıllarca sırf para gitmesin diye müşterileri en adi araçlarla götürdüler.