Konu
Taksiciler artık Martı'yı da istemiyor.
30-07-2020, 11:46:21
#47
John
%99'un sevmediği konuda tabiki %1 duyar kasan modeller olacak.
Yok zor şartlarda çalışıyor vs. Bu ülkede kolay şartlarda çalışan kaç kişi var yahu? Hiç kimse ailesiyle rahat rahat taksiye binemez bu ülkede. Bu kadar basit.