Üstadlar
Taksicilerin %90 şoför günlük 150 200 anca kurtarıyorlar
Bazen cepten veriyorlar kazanç yapamayınca plaka sahibine o yüzden bazı konuların içini bilmeden
Esnaf abileri kardesleri kötülemeyelim.
Müsait değilim olsam yazardım lakin o çalışanlar günlük
100 TL kazanmak için hele ki gececi şoförler canı Allah'a emanet çalışıyorlar çok görmeyin onların isteklerini
Saygı ve sevgilerimle
Hocam dediğiniz şey bana açıkçası samimi gelmedi; uberde, martıda çalışan insanlarda işsiz kalacak o halde? Şimdi getir, bana bi, migros sanal market gibi eve market ürünü getiren servislerde bir hayli yoğunlaştı, o zaman mahalle bakkalarımızda isyan etsin onlarda kapansın. Böyle bir mantık olabilir mi? Kim daha iyi hizmet verirse o talep görür adaletli olanda budur bence.