taksicileri savunan arkadaşları anlayamadım nedense... ya arkadaşlar şimdi benim takı tasarım ofisim var, benden daha iyi daha büyük daha kaliteli birisi vip hizmet sundu diye onu devlete şikayet edip kapattırmaya ne hakkım var ? siz istiyorsunuz ki bi tek taksiciler kazansın, tekel olsunlar ve asla rakipleri olmasın. ben ister uber kullanırım ister martıya binerim istersem de minibüsle giderim buna taksicinin karışma hakkı YOK. eğer kazancından memnun değilse sektör değişsin şikayet etmek yerine. yol kesip uberci dövmekle vip taksici dövmekle olmaz bu işler. devletin acilen bu şahıslara işlem uygulaması lazım. kendisi taksici olmasa belki de en ön safta savunacak martıyı uberi vs ama sırf mesleğine rakip çıktı diye giydiriyor, oh ne ala memleket...