• 02-03-2019, 23:46:13
    #28
    geçmiş olsun
  • 02-03-2019, 23:50:41
    #29
    Üyeliği durduruldu
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba , göğüs kafesimle ilgili bir rahatsızlığım var. Rahatsızlığım Pectus Carinatum ( güvercin göğsü ) diye geçiyor. Göğüs kafesimin ortasının sol tarafı 1-2 cm civarı tümsek var gibi. 18 yaşındayım , boyum 1.88 kilom 71 , dolayısıyla zayıf görünüyorum ve rahatsızlığım psikolojimi çok olumsuz etkiliyor. Bu rahatsızlığın zorlu bir ameliyatı var , zorlu derken hem maddi hem beden olarak. Ameliyatta düzeltip platin takıyorlar ve ameliyat ücreti 30.000 TL. Bu hastalığın bir başka çözümü de spor ve kilo. Yaşım genç oldugu için spor ile göğüs kafesimi şekillendirebilecegimi öğrendim. Bunun için kilo da almam lazım. Sizden ricam sporla uğraşan veya kilo alma hakkında bilgi sahibi olanların yardımcı olması. Konunun daha fazla kişiye ulaşması için konuyu aktif tutabilirsek sevinirim.
    oldukça yararı olur

    https://www.supplementler.com/urun/h...hoCi0AQAvD_BwE
  • 02-03-2019, 23:54:01
    #30
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıyorum zaren bu ürünü
  • 02-03-2019, 23:54:51
    #31
    Üyeliği durduruldu
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıyorum zaren bu ürünü
    ek olarak spora gidiyorsan antremandan sonra yarım su bardağı bulgur veya pirinç tüket yanındada 250 300 gram sote tavuk göğüsü sabah kahvaltısındada bol bol yulaf
  • 02-03-2019, 23:57:23
    #32
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    ArifD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi uyguladığım kesin çözümü söylüyorum. Hayatım boyunca kilo alamadım hareketli olduğum için, şuan vermekle boğuşuyorum.

    son 1 ayda 5kg aldım.

    Öncelikle öğününü eksiksiz ve vitaminli yiyorsun.

    https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwikqNn_p-TgAhVUqZoKHQ8LDrsYABAFGgJsbQ&ohost=www.google.com& cid=CAESEeD26gD-X6NTURd1v7UGhvYE&sig=AOD64_1pNz3T09dfei0LA9pbUnW6Q 5gRVg&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwi3lNT_p-TgAhXM8KYKHdU5AgMQ9aACCEA&adur
    Fiyat performans ürünü olarak bırakıyorum, bundan alıyorsun. https://urun.n11.com/blender/sinbo-s...E&gclsrc=aw.ds
    https://www.googleadservices.com/pag...9aACCEA&adurl=

    günde en az 1 öğün kuruyemiş karışımı, 1 öğün de besin değeri en yüksek yeşilllikleri pazardan alıp yoğurt ile mikser yapıyorsun.

    1 hafta bunu yap sonucu kendin de gör.

    Kilo almanın mantığı günlük harcadığın kaloriden fazlasını kazanma yolu ile oluyormuş. yorumları okumadım ama kola iç, makarna ye, pilav ye yatmadan gibi şeyler dolanıyor internette ve genel ağızlarda.

    Bu arada göbek yapar ama çikolata türü ürün seviyorsan uygun fiyatlı metro markette metro marka olarak var çikolatalı fındık kreması alıyorsun 2-3 litre en az su eşliğinde 200gr ını tüketiyorsun.

    talep edersen kendi yaptığım mikseri falan video çekip gönderebilirim
    öncelikle emek verdiğin için çok teşekkürler , bahsettiğiniz günde 2 öğün karışımları yapılış videosunu gönderebilirsen çok mutlu olurum hocam , bi deneyelim bakalım. @ArifD;
  • 03-03-2019, 00:05:21
    #33
    Öncelikli olarak ortalama 2 - 2.5 ay öncesine kadar 60-61 kilo arasında gezinen 187 boyunda bir gençtim. Daha önceden 1 yıla yakın spor geçmişim olmuştu fakat zaten kazandığım her şeyi bıraktıktan sonra kaybetmiştim. 2.5 Ay önce tekrardan spora yazıldım ve 1 ay içerisinde Cicibebe ve süt ile 66 Kilolara yükseldim. Spordaki ölçülerim Göğüs 95->98, Omuz 108-110, Kol 28->31 ve belim 78 civarına yükselmişti. Daha önce spor geçmişim olması bana terkar kas kazanımı ve kilo alımında çok yardımcı oldu fakat bunun yanında en çok yardımcı olan Moraldi. Sporcu arkadaşlar varsa eğer aramızda hepsi bilirler ki moralin ve motivasyonun yerindeyse çok daha iyi sonuçlar ortaya çıkarabilirsin. Gerçi bunun sporla bir alakası yok genel hayattada bu şekilde. Eğer motivasyonun ve moralin varsa o işi yaparsın .

    Bu paragrafın özeti şudur ki; Günlük yemeklerine ek olarak cicibebe+süt (Bütçe el veriyorsa proteinli süt) ikilisini kullanarak emin ol kilo alabilirsin. Cicibebe elbette yağlanma yapacaktır. Bu yüzden ben 2.a yıma geçtiğimde 66 kiloya gelmişken cicibebeyi bıraktım ve 1 aylık sürede mümkün olduğunca ET ve LOR'a yöneldim. Dikkat ettiysen Lor'u üzerine basarak söylüyorum. Eğer damak tadına uygun bir lor bulabilirsen, yemesi kolay ve bütçeye en uygun en güzel besin kaynaklarından biridir bu lor.

    Lora ek olarak eğer ki başarabilirsen ( Ben zor başarıyorum) Yulaf ezmesini süt ile deneyerek yiyebilirsin. Yulaf ve lor gerçekten muazzam iki besin kaynağı bunları değerlendir derim mutlaka. Belki motivasyon olur 2. ayımı 68kilo ile kapattım ve şuan dolu dolu ilerlemeye çalışıyorum. 1 Aylık sürede tekrardan ölçülerime 1.5 CM koymayıda başarabildim.Günlük ortalama 300-500 gr arası lor tüketiyordum fakat bunu biraz düşürebilmek için şuan protein tozuna başvurdum bu ayımıda bu şekilde devam ediyorum.

    Yulafı yiyemiyorsan süt ile karıştırdıktan sonra bal vs koyarak biraz olsun yulafın tadını bastırabilirsin.
    Loru düz tüketemiyorsan shake dediğimiz içerisinde Süt+Lor+Muz (Damak ve mevsim şartlarına göre değişebilir) mikserde karıştırarak içmeye çalışabilirsin, bunun için onlarca tarif mevcut youtube üzerinde.

    Kendimden biliyorum "Olmuyor kilo alamıyorum, kaslarım gelmişmiyor deme, motivasyonunu düşürme çalış çabala OLACAKTIR."
  • 03-03-2019, 00:08:14
    #34
    İlk başta geçmiş olsun kardeşim. Görüyorum ki hayatında spor yapmamış insanlar, buraya gelip beslenmeyle alakalı bilgi vermeye çalışıyor. Hiçbirini dikkate alma.
    Yaklaşık 5 yıldır Vücut geliştirmeyle uğraşıyorum. İlk başladığımda bende çok zayıftım. Kilo almak çok kolay. Her gün patates kızartması, tatlı, hamur işi gibi kötü besinler yiyerek kilo alabilirsin. Ama ileride yaşlanınca bu yaptıkların sana kötü bir şekilde geri dönecektir. Kaliteli bir şekilde kilo/hacim alarak kaslarını büyütmek için kaliteli (kompleks) karbonhidrat tüketmen gerekiyor. Bunun yanında kilonun 2 katı kadar protein alman gerekiyor.
    Kaliteli karbonhidratlara örnekler;
    • Yulaf
    • Patates Haşlama
    • Bulgur Pilavı
    • Lapa Pilav
    • Siyah Pirinç
    • Tam Tahıllı Makarna
    • Kiona
    • Arpa
    • Muz
    • Pancar
    • Elma ve Yaban Mersini
    • Mercimek
    • Nohut
    Spor yaparak yukarıda belirttiğim karbonhidratları alarak hacim kazanabilirsin. Bunun yanında proteinde alman gerekiyor.
    Proteini yüksek besinler;
    Yumurta
    Kırmızı veye Beyaz Et
    Lor Peyniri
    Nohut
    Hindi veya Dana Füme
    Balık/Konserve Balık
    Somon Balığı
    Detaylı bilgi: https://www.gymturk.com/protein-dege...olan-besinler/

    Sormak istediklerin varsa sorabilirsin
  • 03-03-2019, 00:12:17
    #35
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta geçmiş olsun kardeşim. Görüyorum ki hayatında spor yapmamış insanlar, buraya gelip beslenmeyle alakalı bilgi vermeye çalışıyor. Hiçbirini dikkate alma.
    Yaklaşık 5 yıldır Vücut geliştirmeyle uğraşıyorum. İlk başladığımda bende çok zayıftım. Kilo almak çok kolay. Her gün patates kızartması, tatlı, hamur işi gibi kötü besinler yiyerek kilo alabilirsin. Ama ileride yaşlanınca bu yaptıkların sana kötü bir şekilde geri dönecektir. Kaliteli bir şekilde kilo/hacim alarak kaslarını büyütmek için kaliteli (kompleks) karbonhidrat tüketmen gerekiyor. Bunun yanında kilonun 2 katı kadar protein alman gerekiyor.
    Kaliteli karbonhidratlara örnekler;
    • Yulaf
    • Patates Haşlama
    • Bulgur Pilavı
    • Lapa Pilav
    • Siyah Pirinç
    • Tam Tahıllı Makarna
    • Kiona
    • Arpa
    • Muz
    • Pancar
    • Elma ve Yaban Mersini
    • Mercimek
    • Nohut
    Spor yaparak yukarıda belirttiğim karbonhidratları alarak hacim kazanabilirsin. Bunun yanında proteinde alman gerekiyor.
    Proteini yüksek besinler;
    Yumurta
    Kırmızı veye Beyaz Et
    Lor Peyniri
    Nohut
    Hindi veya Dana Füme
    Balık/Konserve Balık
    Somon Balığı
    Detaylı bilgi: https://www.gymturk.com/protein-dege...olan-besinler/

    Sormak istediklerin varsa sorabilirsin
    Emek verdiğin için teşekkürler öncelikle , gördüğüm kadarıyla baya ilgilisin spora. Rica etsem özelden sizinle iletişime geçebileceğim bir numara vs bırakabilirmisiniz hocam @aTKn94;
  • 03-03-2019, 00:13:13
    #36
    gençler öncelikle hepinize Allahtan acil şifalar diliyorum aklıma gelenleri söyleyeyim boyum 1,86 kilom 108 kiloluyum bende vermek istiyorum size tecrübelerimi aktarayım yemek yemekten korkmayın sabahları kahvaltı yapın ve kahvaltıda mutlaka ekmekle soğan yiyin arada leblebi fındık fıstık mutlaka tüketin sakız kesinlikle çiğnemeyin balık yağı denen bir gıda takviyesi var onu alıp için bebekler kilo alsın diye içiriyorlar bir ayda baya bir işe yarıyor fazla pahalı değil ama eczacınıza danışarak kullanın Tekrar geçmiş olsun