Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolar euro konularından sıkılmadınız mı?
42
●1.619
- 15-05-2018, 17:42:18Türkiye'nin cari açığı 55 milyar dolar oldu. doların 1 kuruş artması demek bu borcun 55.000 tl artması demek. bugün yediğin içtiğin giydiğin ne varsa herşey dolar üzerinden giriyor ülkeye. kur yükselmesi demek borcun artması demek, enflasyon demek benzine zaman demek. aldığın nefes kadar etkiliyor hayatını. sen farkında olmayabilirsin yada seni ilgilendirmiyor olabilir ama mal alacak esnafı, mazot alacak çiftçiyi, bütün girişimcileri,kur üzeründen kredi ile borçlananları herkesi ilgilendiriyor.. o yüzden biz sıkılmadık. kur üzerinden paylaşım yaparak farkında olanlara tşk ediyorum...
- 15-05-2018, 17:46:28Demek istediğim şey burada konu açınca herhangi bir şey değişmiyor hocam. Buradaki konuları görünce benzin fiyatlarında değişiklik oluyor mu?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:47:19Üyeliği durdurulduYasınız 39 eğer doğruysa.Doların etkilediği alanları bana saymanıza gerek yoktu çünkü kimsenin onlara birşey dediği yok, benim açtığım konu niye bu kadar siyasete oraya buraya kaydırıldı anlamadım ki.Demek istediğim sadece dolardakı artışla ilgili günde 10'larca konu açılacağına tek bir konu açılsın herkes anlık olarak ordan bilgilensin ve yorumda bulunsun.Ama suç bende, kendi görüşümü forumla paylaşmak yerine yönetime bir mesaj atsaydım bu kadar ortalığı yaygaraya vermenize gerek kalmayacaktı.demirumt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:48:58Birileri bu konuları görmekten sıkıldık diyorsa durum sıradanlaşmaya başlamıştır. Aylık 50 tl zama sevinen insanları yaratan bir ekonomiye dahil iken bir kaç hafta içerisinde 5000 TL maaştan 800 TL’ye yakın alım gücü kaybetti ülkem insanı. Veritabanını 1000 konuyla şişirip bütün gündemi bu yapsak da sıkıldım demek vurdumduymazlıktır. Tek bir konu açıp dolar kurunu oraya yazmak ne alaka? Kuru özellikle görmek isteyen insan bunu birkaç saniye içerisinde istediği siteden görüntüleyebilir zaten bizim amacımız güncel kuru bildirmek değil. Güncel kur konusunda insanları ikaz etmek ve kuru göze soka soka farkındalık yaratmak temel amaç. Görmek istemeyenlere de hatırlatmak temel amaç. R10 günde 2 milyona yakın sayfa görüntülenmesi alan bir platform. Yaratabileceği farkındalığın potansiyelini buyrun hesaplayın.55.000 tl olsa halk bile öderdi sesimiz çıkmazdı. 1 kuruş artış 550 milyon türk lirasına denk geliyor*demirumt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:50:40Üyeliği durdurulduSırıtacak bir olgu yok şu anda.Sırıtmak istiyorsan incicaps sayfalarına gidebilirsin.Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:50:51Forumun database masraflarını düşünüyor sanırım arkadaş, hemen kötü yaklaşmayın. Hem 5 kuruş falan ne ki canım, sadece dolar 5 kuruş arttığında dış borcumuz da yaklaşık 20-25 milyar tlcik artıyor o kadar.
işte gerçek bir stratejist. Tübitak'a falan mail at üstad bu projeni, değerlendirsinler. Böyle yetenekler heba olmasın.Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-05-2018, 17:57:42Üyeliği durdurulduMadem ülkeni bu kadar düşünüyorsan sattığın makalelerden vergini verirsin devlete.Herkes politikacı kesildi mübarek r10'da.Eskiden sağlam adamlar vardı, 2012-2013 ten sonra birşeyler oldu foruma.hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı tas aynı hamam