• 15-05-2018, 17:42:18
    #28
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın yöneticiler başta olmak üzere üye arkadaşlara soruyorum.Dolar 5 kuruş artınca hemen konu açılıyor, günde 10 tane konu açılıyor böyle.İkide bir konu açıp mr oilletin moralini bozunca elinize ne geçiyor? Veyahut konu açınca dolar mı düşüyor? Tek bir konu açılıp sürekli ordan bilgilendirme yapmak daha mantıklı duruyor bana göre.
    Türkiye'nin cari açığı 55 milyar dolar oldu. doların 1 kuruş artması demek bu borcun 55.000 tl artması demek. bugün yediğin içtiğin giydiğin ne varsa herşey dolar üzerinden giriyor ülkeye. kur yükselmesi demek borcun artması demek, enflasyon demek benzine zaman demek. aldığın nefes kadar etkiliyor hayatını. sen farkında olmayabilirsin yada seni ilgilendirmiyor olabilir ama mal alacak esnafı, mazot alacak çiftçiyi, bütün girişimcileri,kur üzeründen kredi ile borçlananları herkesi ilgilendiriyor.. o yüzden biz sıkılmadık. kur üzerinden paylaşım yaparak farkında olanlara tşk ediyorum...
  • 15-05-2018, 17:46:28
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üretim yapan insanlar demişinde kardeş ben arabama benzin alacam benide etkiliyor ne olacak nereye kadar böyle olacak hayırlısı bakalım
    Demek istediğim şey burada konu açınca herhangi bir şey değişmiyor hocam. Buradaki konuları görünce benzin fiyatlarında değişiklik oluyor mu?
  • 15-05-2018, 17:46:52
    #30
    Sitem ederken gidip yeni bir dolar / euro konusu açmanız da ayrı bir saçmalık olmuş. Açılan konuya sitemini yaz ne diye yeni konu açtın ki şimdi Aynı tas aynı hamam
  • 15-05-2018, 17:47:19
    #31
    Üyeliği durduruldu
    demirumt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin cari açığı 55 milyar dolar oldu. doların 1 kuruş artması demek bu borcun 55.000 tl artması demek. bugün yediğin içtiğin giydiğin ne varsa herşey dolar üzerinden giriyor ülkeye. kur yükselmesi demek borcun artması demek, enflasyon demek benzine zaman demek. aldığın nefes kadar etkiliyor hayatını. sen farkında olmayabilirsin yada seni ilgilendirmiyor olabilir ama mal alacak esnafı, mazot alacak çiftçiyi, bütün girişimcileri,kur üzeründen kredi ile borçlananları herkesi ilgilendiriyor.. o yüzden biz sıkılmadık. kur üzerinden paylaşım yaparak farkında olanlara tşk ediyorum...
    Yasınız 39 eğer doğruysa.Doların etkilediği alanları bana saymanıza gerek yoktu çünkü kimsenin onlara birşey dediği yok, benim açtığım konu niye bu kadar siyasete oraya buraya kaydırıldı anlamadım ki.Demek istediğim sadece dolardakı artışla ilgili günde 10'larca konu açılacağına tek bir konu açılsın herkes anlık olarak ordan bilgilensin ve yorumda bulunsun.Ama suç bende, kendi görüşümü forumla paylaşmak yerine yönetime bir mesaj atsaydım bu kadar ortalığı yaygaraya vermenize gerek kalmayacaktı.
  • 15-05-2018, 17:48:58
    #32
    Birileri bu konuları görmekten sıkıldık diyorsa durum sıradanlaşmaya başlamıştır. Aylık 50 tl zama sevinen insanları yaratan bir ekonomiye dahil iken bir kaç hafta içerisinde 5000 TL maaştan 800 TL’ye yakın alım gücü kaybetti ülkem insanı. Veritabanını 1000 konuyla şişirip bütün gündemi bu yapsak da sıkıldım demek vurdumduymazlıktır. Tek bir konu açıp dolar kurunu oraya yazmak ne alaka? Kuru özellikle görmek isteyen insan bunu birkaç saniye içerisinde istediği siteden görüntüleyebilir zaten bizim amacımız güncel kuru bildirmek değil. Güncel kur konusunda insanları ikaz etmek ve kuru göze soka soka farkındalık yaratmak temel amaç. Görmek istemeyenlere de hatırlatmak temel amaç. R10 günde 2 milyona yakın sayfa görüntülenmesi alan bir platform. Yaratabileceği farkındalığın potansiyelini buyrun hesaplayın.
    demirumt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin cari açığı 55 milyar dolar oldu. doların 1 kuruş artması demek bu borcun 55.000 tl artması demek. bugün yediğin içtiğin giydiğin ne varsa herşey dolar üzerinden giriyor ülkeye. kur yükselmesi demek borcun artması demek, enflasyon demek benzine zaman demek. aldığın nefes kadar etkiliyor hayatını. sen farkında olmayabilirsin yada seni ilgilendirmiyor olabilir ama mal alacak esnafı, mazot alacak çiftçiyi, bütün girişimcileri,kur üzeründen kredi ile borçlananları herkesi ilgilendiriyor.. o yüzden biz sıkılmadık. kur üzerinden paylaşım yaparak farkında olanlara tşk ediyorum...
    55.000 tl olsa halk bile öderdi sesimiz çıkmazdı. 1 kuruş artış 550 milyon türk lirasına denk geliyor*
  • 15-05-2018, 17:50:40
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitem ederken gidip yeni bir dolar / euro konusu açmanız da ayrı bir saçmalık olmuş. Açılan konuya sitemini yaz ne diye yeni konu açtın ki şimdi Aynı tas aynı hamam
    Sırıtacak bir olgu yok şu anda.Sırıtmak istiyorsan incicaps sayfalarına gidebilirsin.
  • 15-05-2018, 17:50:51
    #34
    Forumun database masraflarını düşünüyor sanırım arkadaş, hemen kötü yaklaşmayın. Hem 5 kuruş falan ne ki canım, sadece dolar 5 kuruş arttığında dış borcumuz da yaklaşık 20-25 milyar tlcik artıyor o kadar.



    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yasak olsun bu tarz konuları sadece birşey üretim yapan insanlar açabilsin.
    işte gerçek bir stratejist. Tübitak'a falan mail at üstad bu projeni, değerlendirsinler. Böyle yetenekler heba olmasın.
  • 15-05-2018, 17:56:56
    #35
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırıtacak bir olgu yok şu anda.Sırıtmak istiyorsan incicaps sayfalarına gidebilirsin.
    Tamam
  • 15-05-2018, 17:57:42
    #36
    Üyeliği durduruldu
    hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun database masraflarını düşünüyor sanırım arkadaş, hemen kötü yaklaşmayın. Hem 5 kuruş falan ne ki canım, sadece dolar 5 kuruş arttığında dış borcumuz da yaklaşık 20-25 milyar tlcik artıyor o kadar.





    işte gerçek bir stratejist. Tübitak'a falan mail at üstad bu projeni, değerlendirsinler. Böyle yetenekler heba olmasın.
    Madem ülkeni bu kadar düşünüyorsan sattığın makalelerden vergini verirsin devlete.Herkes politikacı kesildi mübarek r10'da.Eskiden sağlam adamlar vardı, 2012-2013 ten sonra birşeyler oldu foruma.