• 15-05-2018, 17:13:37
    #10
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomiyi kurtarmak sana mı kaldı birader? Senden daha iyi bilgim var sen kendini yorma, akşama kadar sizin dolar euro konularınızı görmekten gına geldi.1 değil 2 değil günde 10 konu açılıyor, hayır konu açılınca dolar düşüyor mu?
    Sen konuyu polemik için açıp sinirini rahatlatmaya falan mı geldin? İlgili kategoride kurallara uyulduktan sonra her konu açılır. Bakmazsın olur biter. Neden cinnet geçiriyorsun ki?
  • 15-05-2018, 17:15:34
    #11
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın yöneticiler başta olmak üzere üye arkadaşlara soruyorum.Dolar 5 kuruş artınca hemen konu açılıyor, günde 10 tane konu açılıyor böyle.İkide bir konu açıp milletin moralini bozunca elinize ne geçiyor? Veyahut konu açınca dolar mı düşüyor?
    Bir de anlamadığım şu,sanki haberimiz yok,canımız sıkkın değil de,bir de benden duyun gibi 50 kişi konu açıyor.Bence tek bir başlık altında toplanıp,ordan güncel dolar,euro,altın vb haberlerinin güncellenmesi en uygunu.50 tane konu açmak yerine ,o günkü kur neyse güncellenir,yine haberi olmayanın haberi olur sonuçta.
  • 15-05-2018, 17:17:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen konuyu polemik için açıp sinirini rahatlatmaya falan mı geldin? İlgili kategoride kurallara uyulduktan sonra her konu açılır. Bakmazsın olur biter. Neden cinnet geçiriyorsun ki?
    Güzel kardeşim mesele cinnet konusu değil, sinirli de değilim ki zaten.Akşama kadar onlarca bu konuyla alakalı konu açılıyor, bu kadar zırt pırt konu açılmasına gerek var mı sence? Tek konu açılıp bu konu üzerinden yazılabilir bütün gelişmeler.Ha bu arada doların artması beni de tabiki etkiliyor ancak elimizden birşey gelir mi sence? Devletimiz bile piyasaya dolar pompaladığı halde dolar kurunun önüne geçilemiyor.Haksız mıyım sence?
  • 15-05-2018, 17:17:53
    #13
    Arkadaş TL'de terste kalmış olabilir


    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen konuyu polemik için açıp sinirini rahatlatmaya falan mı geldin? İlgili kategoride kurallara uyulduktan sonra her konu açılır. Bakmazsın olur biter. Neden cinnet geçiriyorsun ki?
  • 15-05-2018, 17:19:01
    #14
    Hocam Foruma girip yeni mesaj linkine tıkladığımda Dolar X.XX oldu Dolar Fırladı gibi konular görmekten sıkıldım. Artık tekrara sardı. Evet Farkındayız. Gidişat kötü. Durması lazım. Düşmesi lazım. Üretim lazım. ihracat artması lazım... Emin olun burdaki herkesten çok iyi takip ediyorum kurları, durumları.

    not: hadi bunları diyorum diye yaftayı yapıştırın bana.
  • 15-05-2018, 17:20:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de anlamadığım şu,sanki haberimiz yok,canımız sıkkın değil de,bir de benden duyun gibi 50 kişi konu açıyor.Bence tek bir başlık altında toplanıp,ordan güncel dolar,euro,altın vb haberlerinin güncellenmesi en uygunu.50 tane konu açmak yerine ,o günkü kur neyse güncellenir,yine haberi olmayanın haberi olur sonuçta.
    crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Foruma girip yeni mesaj linkine tıkladığımda Dolar X.XX oldu Dolar Fırladı gibi konular görmekten sıkıldım. Artık tekrara sardı. Emin olun burdaki herkesten çok iyi takip ediyorum kurları.
    İşte bunlardan bahsediyorum bende.Tek konu açılsın ordan devam edilsin.Forumda konu kirliliğinden başka birşey olmuyor.
  • 15-05-2018, 17:20:51
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet kur haberleri bilgilendirmeleri yapmak, benzin fiyat artışlarını haber yapmak bilgilendirmek yasaklanmalı. Hedef 2023
  • 15-05-2018, 17:22:44
    #17
    bir sıkıntın varsa yönetime mesaj atabilirsin, sen niye konu açıyorsun ozaman canımızı sıkıyorsun ?
  • 15-05-2018, 17:25:34
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sıkıntın varsa yönetime mesaj atabilirsin, sen niye konu açıyorsun ozaman canımızı sıkıyorsun ?
    Ben canını sıkıyorsam girmezsin olur biter kardeşim.Veya da beni engellersen mesajlarımı görmezsin.Ben aynı konuyla ilgili açılan onlarca konudan bahsediyorum.Tek konu açılıp ordan devam edilirse daha iyi olur.