Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolar euro konularından sıkılmadınız mı?
42
●1.619
- 15-05-2018, 17:15:34Bir de anlamadığım şu,sanki haberimiz yok,canımız sıkkın değil de,bir de benden duyun gibi 50 kişi konu açıyor.Bence tek bir başlık altında toplanıp,ordan güncel dolar,euro,altın vb haberlerinin güncellenmesi en uygunu.50 tane konu açmak yerine ,o günkü kur neyse güncellenir,yine haberi olmayanın haberi olur sonuçta.Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:17:41Üyeliği durdurulduGüzel kardeşim mesele cinnet konusu değil, sinirli de değilim ki zaten.Akşama kadar onlarca bu konuyla alakalı konu açılıyor, bu kadar zırt pırt konu açılmasına gerek var mı sence? Tek konu açılıp bu konu üzerinden yazılabilir bütün gelişmeler.Ha bu arada doların artması beni de tabiki etkiliyor ancak elimizden birşey gelir mi sence? Devletimiz bile piyasaya dolar pompaladığı halde dolar kurunun önüne geçilemiyor.Haksız mıyım sence?Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:17:53
- 15-05-2018, 17:19:01Hocam Foruma girip yeni mesaj linkine tıkladığımda Dolar X.XX oldu Dolar Fırladı gibi konular görmekten sıkıldım. Artık tekrara sardı. Evet Farkındayız. Gidişat kötü. Durması lazım. Düşmesi lazım. Üretim lazım. ihracat artması lazım... Emin olun burdaki herkesten çok iyi takip ediyorum kurları, durumları.
not: hadi bunları diyorum diye yaftayı yapıştırın bana. - 15-05-2018, 17:20:14Üyeliği durdurulduhackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİşte bunlardan bahsediyorum bende.Tek konu açılsın ordan devam edilsin.Forumda konu kirliliğinden başka birşey olmuyor.crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:25:34Üyeliği durdurulduBen canını sıkıyorsam girmezsin olur biter kardeşim.Veya da beni engellersen mesajlarımı görmezsin.Ben aynı konuyla ilgili açılan onlarca konudan bahsediyorum.Tek konu açılıp ordan devam edilirse daha iyi olur.ATASEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
