Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen konuyu polemik için açıp sinirini rahatlatmaya falan mı geldin? İlgili kategoride kurallara uyulduktan sonra her konu açılır. Bakmazsın olur biter. Neden cinnet geçiriyorsun ki?
Güzel kardeşim mesele cinnet konusu değil, sinirli de değilim ki zaten.Akşama kadar onlarca bu konuyla alakalı konu açılıyor, bu kadar zırt pırt konu açılmasına gerek var mı sence? Tek konu açılıp bu konu üzerinden yazılabilir bütün gelişmeler.Ha bu arada doların artması beni de tabiki etkiliyor ancak elimizden birşey gelir mi sence? Devletimiz bile piyasaya dolar pompaladığı halde dolar kurunun önüne geçilemiyor.Haksız mıyım sence?