bir sıkıntın varsa yönetime mesaj atabilirsin, sen niye konu açıyorsun ozaman canımızı sıkıyorsun ?
Ben canını sıkıyorsam girmezsin olur biter kardeşim.Veya da beni engellersen mesajlarımı görmezsin.Ben aynı konuyla ilgili açılan onlarca konudan bahsediyorum.Tek konu açılıp ordan devam edilirse daha iyi olur.