• 15-05-2018, 17:26:37
    #19
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim mesele cinnet konusu değil, sinirli de değilim ki zaten.Akşama kadar onlarca bu konuyla alakalı konu açılıyor, bu kadar zırt pırt konu açılmasına gerek var mı sence? Tek konu açılıp bu konu üzerinden yazılabilir bütün gelişmeler.Ha bu arada doların artması beni de tabiki etkiliyor ancak elimizden birşey gelir mi sence? Devletimiz bile piyasaya dolar pompaladığı halde dolar kurunun önüne geçilemiyor.Haksız mıyım sence?
    Dolar mı pompalamışlar? Bildiğim kadarıyla kasamızda kalan dolar rezervi 2.6M ve bu rezerv en fazla 3 ay daha idare edece ya sonra? Dolar 5 mi olur 10 mu? Bence bunlar konu açılması gereken konular.
  • 15-05-2018, 17:27:19
    #20
    Siz niye engelleyip geçmiyorsunuz ki
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben canını sıkıyorsam girmezsin olur biter kardeşim.Veya da beni engellersen mesajlarımı görmezsin.Ben aynı konuyla ilgili açılan onlarca konudan bahsediyorum.Tek konu açılıp ordan devam edilirse daha iyi olur.
  • 15-05-2018, 17:28:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar mı pompalamışlar? Bildiğim kadarıyla kasamızda kalan dolar rezervi 2.6M ve bu rezerv en fazla 3 ay daha idare edece ya sonra? Dolar 5 mi olur 10 mu? Bence bunlar konu açılması gereken konular.
    Geçen okuduğum haberden dolayı o şekilde yazdım.Piyasaya dolar sürüldüğü şeklinde okumuştum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum.Ama şunu söyleyim, doların artmasını veyahut hukumetin yaptığı çalışmaları şu anda destekleme yönünde buraya mesaj atmıyorum.Malum partiyi tutmuyorum zaten.
  • 15-05-2018, 17:29:43
    #22
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben canını sıkıyorsam girmezsin olur biter kardeşim.Veya da beni engellersen mesajlarımı görmezsin.Ben aynı konuyla ilgili açılan onlarca konudan bahsediyorum.Tek konu açılıp ordan devam edilirse daha iyi olur.
    olabilir ama sende, yine dolar euro konusu açmış oluyorsun, yöeticilere ulaşabilirsin bu durumda.. hak veriyorum bu konuda.
    ama günde 3-4 tande dolar euro konusu açılması normal, ortam gergin insanlar fikir alışverişi yapmak yorum almak istiyor
  • 15-05-2018, 17:29:53
    #23
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomiyi kurtarmak sana mı kaldı birader? Senden daha iyi bilgim var sen kendini yorma, akşama kadar sizin dolar euro konularınızı görmekten gına geldi.1 değil 2 değil günde 10 konu açılıyor, hayır konu açılınca dolar düşüyor mu?
    Keşke konu açılınca düşse dolar her saniye açar milletde kardeş şahsi fikrim bence tam aksine iyi oluyor çeşitli görüşler kendi yorumna göre yeni konu açıyor güzel bence
    • S3rdaL
    S3rdaL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-05-2018, 17:32:54
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Birbirimizi kırmanın bir anlamı yok beyler, kendi fikrimi dile getirdim ben.Tabi herkesin kendi fikri var, aynı fikirde olmak zaten bize birşey kazandırmazdı .Keşke dolar oldukça düşse de hem dolar üzerinden ödeme yapan arkadaşlar için iyi olsa hem de türk liramız değer kazansa.
  • 15-05-2018, 17:33:58
    #25
    Bence yasak olsun bu tarz konuları sadece birşey üretim yapan insanlar açabilsin.
  • 15-05-2018, 17:37:52
    #26
    Forumda siyaset yasak değil mi? bu tarz konular hep siyasete bağlanıyor. Alın size komple yasaklanması için bir neden. Yönetime diyelim anasayfaya bi doviz kurları eklentisi kursunda ordan takip edelim.
    Report ediyorum.
  • 15-05-2018, 17:38:58
    #27
    üretim yapan insanlar demişinde kardeş ben arabama benzin alacam benide etkiliyor ne olacak nereye kadar böyle olacak hayırlısı bakalım