Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolar euro konularından sıkılmadınız mı?
42
●1.619
- 15-05-2018, 17:27:19
- 15-05-2018, 17:28:47Üyeliği durdurulduGeçen okuduğum haberden dolayı o şekilde yazdım.Piyasaya dolar sürüldüğü şeklinde okumuştum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum.Ama şunu söyleyim, doların artmasını veyahut hukumetin yaptığı çalışmaları şu anda destekleme yönünde buraya mesaj atmıyorum.Malum partiyi tutmuyorum zaten.Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:29:43olabilir ama sende, yine dolar euro konusu açmış oluyorsun, yöeticilere ulaşabilirsin bu durumda.. hak veriyorum bu konuda.Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama günde 3-4 tande dolar euro konusu açılması normal, ortam gergin insanlar fikir alışverişi yapmak yorum almak istiyor - 15-05-2018, 17:29:53Keşke konu açılınca düşse dolar her saniye açar milletde kardeş şahsi fikrim bence tam aksine iyi oluyor çeşitli görüşler kendi yorumna göre yeni konu açıyor güzel benceSerdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 17:32:54Üyeliği durdurulduBirbirimizi kırmanın bir anlamı yok beyler, kendi fikrimi dile getirdim ben.Tabi herkesin kendi fikri var, aynı fikirde olmak zaten bize birşey kazandırmazdı
.Keşke dolar oldukça düşse de hem dolar üzerinden ödeme yapan arkadaşlar için iyi olsa hem de türk liramız değer kazansa.
