Siz niye engelleyip geçmiyorsunuz ki
Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben canını sıkıyorsam girmezsin olur biter kardeşim.Veya da beni engellersen mesajlarımı görmezsin.Ben aynı konuyla ilgili açılan onlarca konudan bahsediyorum.Tek konu açılıp ordan devam edilirse daha iyi olur.