Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dolar euro konularından sıkılmadınız mı?
42
●1.619
- 15-05-2018, 17:58:05Kur baskısı siyasi, buradaki konular da siyasi maksatlı. zaten konuları açanlar aynı konuda propagandaya varan söylemler içerisinde. boşuna kendini yorma. Doların gazı da, burada ilk defa oy vermenin heyecanıyla konu açan gençlerin gazı da 24 haziranda (duruma gore ikinci tur sonraki pazarda) sönecektir.
- 15-05-2018, 18:01:04muhterem cumhurbaşkanımız gibi konuştunuz. kur baskısı siyasiymiş. 24 hazirandan 1-2 ay sonra kur toparlanırsa yanıtlayın bu mesajı da pişman olup özür dileyeyimexperienceee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi yönetici çıkar kurdaki yükselişi kabul etmiyorum der, öteki çıkar kur saldırısı (?) siyasidir geçicidir der. olan vatandaşın cebine oluyor tabi.
- 15-05-2018, 18:01:51Sana senin anladığın dilden cevap yazardım da neyse şimdilik es geçiyorum, gir profilime bak bakayım makale ile ilgili itraderim en son ne zaman varmış? gir profilime bir bak bakalım en son ne zaman makale ile ilgili bir konu açmışım, yorum yapmışım.Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden sağlam adamlar da vardı diyip kendini de o kalıba sokma çabana çok güldüm doğrusu, sana esprili bir şekilde forumun database masraflarını düşünüyor şeklinde bir hitabım oldu sadece aldığım cevapta saygısızlık ediyorsun, demek ki canını yakmışız belli. Bu seferlik görmezden geliyorum ama bir daha bana böyle küstahça cevap yazarsan misliyle karşılığını alırsın haberin olsun. Her kuşun eti yenmez, insanlara hitap ederken, eleştiri yöneltirken o insanları bir araştır önce. Sonra rezil olduğunla kalırsın, ben makale işi yapmıyorum çünkü
- 15-05-2018, 18:03:19vergi vermek için önce masraflarını ödeyebilecek gelir elde etmen gerekiyor. ayrıca maliye bile çoğu miktarda para transferine göz yumuyorken siz vergi memuru musunuz da 100 kelime için kuruşlar kovalayan freelancer’ın vergisini kontrol ediyorsunuz?Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 18:04:09Üyeliği durdurulduTehdit mi ediyorsun beni? R10'da tehdit edeceğin en son eleman benim.hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 18:04:43mesajınızı ekran görüntüsü aldım, seçimden sonra doların gazı düşmezse konu açıp forum ahalisinden özür dileyecek misiniz peki?experienceee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tehdit değil, ben öyle laf sokarak sindirebileceğin bir insan değilim. Kimseyle kişisel bir çatışmam olmaz, tehdit ediyor olsam bunu herkesin görebileceği bir yere yazıp kendimi de karşımdakini de küçük düşürmem.Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-05-2018, 18:07:48Aa çok teşekkür ederim yorumunuz için, bu yorumları sizden duymak ayrı bir hoş.hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi yönetici çıkar kurdaki yükselişi kabul etmiyorum der, öteki çıkar kur saldırısı (?) siyasidir geçicidir der. olan vatandaşın cebine oluyor tabi.