• 15-05-2018, 17:58:05
    #37
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın yöneticiler başta olmak üzere üye arkadaşlara soruyorum.Dolar 5 kuruş artınca hemen konu açılıyor, günde 10 tane konu açılıyor böyle.İkide bir konu açıp milletin moralini bozunca elinize ne geçiyor? Veyahut konu açınca dolar mı düşüyor? Tek bir konu açılıp sürekli ordan bilgilendirme yapmak daha mantıklı duruyor bana göre.
    Kur baskısı siyasi, buradaki konular da siyasi maksatlı. zaten konuları açanlar aynı konuda propagandaya varan söylemler içerisinde. boşuna kendini yorma. Doların gazı da, burada ilk defa oy vermenin heyecanıyla konu açan gençlerin gazı da 24 haziranda (duruma gore ikinci tur sonraki pazarda) sönecektir.
  • 15-05-2018, 18:01:04
    #38
    experienceee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur baskısı siyasi, buradaki konular da siyasi maksatlı. zaten konuları açanlar aynı konuda propagandaya varan söylemler içerisinde. boşuna kendini yorma. Doların gazı da, burada ilk defa oy vermenin heyecanıyla konu açan gençlerin gazı da 24 haziranda (duruma gore ikinci tur sonraki pazarda) sönecektir.
    muhterem cumhurbaşkanımız gibi konuştunuz. kur baskısı siyasiymiş. 24 hazirandan 1-2 ay sonra kur toparlanırsa yanıtlayın bu mesajı da pişman olup özür dileyeyim bi yönetici çıkar kurdaki yükselişi kabul etmiyorum der, öteki çıkar kur saldırısı (?) siyasidir geçicidir der. olan vatandaşın cebine oluyor tabi.
  • 15-05-2018, 18:01:51
    #39
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem ülkeni bu kadar düşünüyorsan sattığın makalelerden vergini verirsin devlete.Herkes politikacı kesildi mübarek r10'da.Eskiden sağlam adamlar vardı, 2012-2013 ten sonra birşeyler oldu foruma.
    Sana senin anladığın dilden cevap yazardım da neyse şimdilik es geçiyorum, gir profilime bak bakayım makale ile ilgili itraderim en son ne zaman varmış? gir profilime bir bak bakalım en son ne zaman makale ile ilgili bir konu açmışım, yorum yapmışım.

    Eskiden sağlam adamlar da vardı diyip kendini de o kalıba sokma çabana çok güldüm doğrusu, sana esprili bir şekilde forumun database masraflarını düşünüyor şeklinde bir hitabım oldu sadece aldığım cevapta saygısızlık ediyorsun, demek ki canını yakmışız belli. Bu seferlik görmezden geliyorum ama bir daha bana böyle küstahça cevap yazarsan misliyle karşılığını alırsın haberin olsun. Her kuşun eti yenmez, insanlara hitap ederken, eleştiri yöneltirken o insanları bir araştır önce. Sonra rezil olduğunla kalırsın, ben makale işi yapmıyorum çünkü
  • 15-05-2018, 18:03:19
    #40
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem ülkeni bu kadar düşünüyorsan sattığın makalelerden vergini verirsin devlete.Herkes politikacı kesildi mübarek r10'da.Eskiden sağlam adamlar vardı, 2012-2013 ten sonra birşeyler oldu foruma.
    vergi vermek için önce masraflarını ödeyebilecek gelir elde etmen gerekiyor. ayrıca maliye bile çoğu miktarda para transferine göz yumuyorken siz vergi memuru musunuz da 100 kelime için kuruşlar kovalayan freelancer’ın vergisini kontrol ediyorsunuz?
  • 15-05-2018, 18:04:09
    #41
    Üyeliği durduruldu
    hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana senin anladığın dilden cevap yazardım da neyse şimdilik es geçiyorum, gir profilime bak bakayım makale ile ilgili itraderim en son ne zaman varmış? gir profilime bir bak bakalım en son ne zaman makale ile ilgili bir konu açmışım, yorum yapmışım.

    Eskiden sağlam adamlar da vardı diyip kendini de o kalıba sokma çabana çok güldüm doğrusu, sana esprili bir şekilde forumun database masraflarını düşünüyor şeklinde bir hitabım oldu sadece aldığım cevapta saygısızlık ediyorsun, demek ki canını yakmışız belli. Bu seferlik görmezden geliyorum ama bir daha bana böyle küstahça cevap yazarsan misliyle karşılığını alırsın haberin olsun. Her kuşun eti yenmez, insanlara hitap ederken, eleştiri yöneltirken o insanları bir araştır önce. Sonra rezil olduğunla kalırsın, ben makale işi yapmıyorum çünkü
    Tehdit mi ediyorsun beni? R10'da tehdit edeceÄŸin en son eleman benim.
  • 15-05-2018, 18:04:43
    #42
    experienceee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kur baskısı siyasi, buradaki konular da siyasi maksatlı. zaten konuları açanlar aynı konuda propagandaya varan söylemler içerisinde. boşuna kendini yorma. Doların gazı da, burada ilk defa oy vermenin heyecanıyla konu açan gençlerin gazı da 24 haziranda (duruma gore ikinci tur sonraki pazarda) sönecektir.
    mesajınızı ekran görüntüsü aldım, seçimden sonra doların gazı düşmezse konu açıp forum ahalisinden özür dileyecek misiniz peki?



    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tehdit mi ediyorsun beni? R10'da tehdit edeceÄŸin en son eleman benim.
    Tehdit değil, ben öyle laf sokarak sindirebileceğin bir insan değilim. Kimseyle kişisel bir çatışmam olmaz, tehdit ediyor olsam bunu herkesin görebileceği bir yere yazıp kendimi de karşımdakini de küçük düşürmem.
  • 15-05-2018, 18:07:48
    #43
    hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun database masraflarını düşünüyor sanırım arkadaş, hemen kötü yaklaşmayın. Hem 5 kuruş falan ne ki canım, sadece dolar 5 kuruş arttığında dış borcumuz da yaklaşık 20-25 milyar tlcik artıyor o kadar.

    işte gerçek bir stratejist. Tübitak'a falan mail at üstad bu projeni, değerlendirsinler. Böyle yetenekler heba olmasın.
    Aa çok teşekkür ederim yorumunuz için, bu yorumları sizden duymak ayrı bir hoş.