Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın yöneticiler başta olmak üzere üye arkadaşlara soruyorum.Dolar 5 kuruş artınca hemen konu açılıyor, günde 10 tane konu açılıyor böyle.İkide bir konu açıp milletin moralini bozunca elinize ne geçiyor? Veyahut konu açınca dolar mı düşüyor? Tek bir konu açılıp sürekli ordan bilgilendirme yapmak daha mantıklı duruyor bana göre.
Kur baskısı siyasi, buradaki konular da siyasi maksatlı. zaten konuları açanlar aynı konuda propagandaya varan söylemler içerisinde. boşuna kendini yorma. Doların gazı da, burada ilk defa oy vermenin heyecanıyla konu açan gençlerin gazı da 24 haziranda (duruma gore ikinci tur sonraki pazarda) sönecektir.