• 15-05-2018, 17:07:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sayın yöneticiler başta olmak üzere üye arkadaşlara soruyorum.Dolar 5 kuruş artınca hemen konu açılıyor, günde 10 tane konu açılıyor böyle.İkide bir konu açıp milletin moralini bozunca elinize ne geçiyor? Veyahut konu açınca dolar mı düşüyor? Tek bir konu açılıp sürekli ordan bilgilendirme yapmak daha mantıklı duruyor bana göre.
  • 15-05-2018, 17:08:47
    #2
    5 kuruşun ekonomiye ne kadar zarar verdiğini bilmediğin için bu konuyu açman veya sana mantıksız gelmesi normal. Buranın çoğu web ile ilgilenen insanlarla çevrili ve bu kategoride insanlar yine kendi kategorisindeki insanlarla sohbet etmek istiyor.
  • 15-05-2018, 17:09:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sıkılmadık. Dolarin mütemadiyen artmasından sıkıldık.
  • 15-05-2018, 17:10:24
    #4
    R10 Sözlük oldu (bkz:15 mayıs 2018 dolar kuru)
  • 15-05-2018, 17:11:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu konular doların artışına dikkat çekiyor, konunun güncelliğini koruyorki buna alışmayalım
  • 15-05-2018, 17:11:28
    #6
    Hocam lütfen. Yarın ben "dolar 4.50" diye konu açayım ondan sonra yasaklansın. Lütfen.
  • 15-05-2018, 17:12:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 kuruşun ekonomiye ne kadar zarar verdiğini bilmediğin için bu konuyu açman veya sana mantıksız gelmesi normal. Buranın çoğu web ile ilgilenen insanlarla çevrili ve bu kategoride insanlar yine kendi kategorisindeki insanlarla sohbet etmek istiyor.
    Ekonomiyi kurtarmak sana mı kaldı birader? Senden daha iyi bilgim var sen kendini yorma, akşama kadar sizin dolar euro konularınızı görmekten gına geldi.1 değil 2 değil günde 10 konu açılıyor, hayır konu açılınca dolar düşüyor mu?
  • 15-05-2018, 17:12:29
    #8
    Cebinizdeki para bugün %2 değer kaybetti, bu gayet konuşulmaya değer bir konu. Belki burda okuyup bir kaç kişinin gözü açılır bu bile bir faydadır.
  • 15-05-2018, 17:13:07
    #9
    Aldığın domainden hosta, reklam gelirine kadar herşey dolara bağlı bu neyin kafası SIKILDIK, TAMAM