5 kuruşun ekonomiye ne kadar zarar verdiğini bilmediğin için bu konuyu açman veya sana mantıksız gelmesi normal. Buranın çoğu web ile ilgilenen insanlarla çevrili ve bu kategoride insanlar yine kendi kategorisindeki insanlarla sohbet etmek istiyor.
Ekonomiyi kurtarmak sana mı kaldı birader? Senden daha iyi bilgim var sen kendini yorma, akşama kadar sizin dolar euro konularınızı görmekten gına geldi.1 değil 2 değil günde 10 konu açılıyor, hayır konu açılınca dolar düşüyor mu?