Kur baskısı siyasi, buradaki konular da siyasi maksatlı. zaten konuları açanlar aynı konuda propagandaya varan söylemler içerisinde. boşuna kendini yorma. Doların gazı da, burada ilk defa oy vermenin heyecanıyla konu açan gençlerin gazı da 24 haziranda (duruma gore ikinci tur sonraki pazarda) sönecektir.
mesajınızı ekran görüntüsü aldım, seçimden sonra doların gazı düşmezse konu açıp forum ahalisinden özür dileyecek misiniz peki?
Tehdit mi ediyorsun beni? R10'da tehdit edeceğin en son eleman benim.
Tehdit değil, ben öyle laf sokarak sindirebileceğin bir insan değilim. Kimseyle kişisel bir çatışmam olmaz, tehdit ediyor olsam bunu herkesin görebileceği bir yere yazıp kendimi de karşımdakini de küçük düşürmem.