hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumun database masraflarını düşünüyor sanırım arkadaş, hemen kötü yaklaşmayın. Hem 5 kuruş falan ne ki canım, sadece dolar 5 kuruş arttığında dış borcumuz da yaklaşık 20-25 milyar tlcik artıyor o kadar.

işte gerçek bir stratejist. Tübitak'a falan mail at üstad bu projeni, değerlendirsinler. Böyle yetenekler heba olmasın.
Aa çok teşekkür ederim yorumunuz için, bu yorumları sizden duymak ayrı bir hoş.