experienceee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kur baskısı siyasi, buradaki konular da siyasi maksatlı. zaten konuları açanlar aynı konuda propagandaya varan söylemler içerisinde. boşuna kendini yorma. Doların gazı da, burada ilk defa oy vermenin heyecanıyla konu açan gençlerin gazı da 24 haziranda (duruma gore ikinci tur sonraki pazarda) sönecektir.
muhterem cumhurbaşkanımız gibi konuştunuz. kur baskısı siyasiymiş. 24 hazirandan 1-2 ay sonra kur toparlanırsa yanıtlayın bu mesajı da pişman olup özür dileyeyim bi yönetici çıkar kurdaki yükselişi kabul etmiyorum der, öteki çıkar kur saldırısı (?) siyasidir geçicidir der. olan vatandaşın cebine oluyor tabi.