Madem ülkeni bu kadar düşünüyorsan sattığın makalelerden vergini verirsin devlete.Herkes politikacı kesildi mübarek r10'da.Eskiden sağlam adamlar vardı, 2012-2013 ten sonra birşeyler oldu foruma.
vergi vermek için önce masraflarını ödeyebilecek gelir elde etmen gerekiyor. ayrıca maliye bile çoğu miktarda para transferine göz yumuyorken siz vergi memuru musunuz da 100 kelime için kuruşlar kovalayan freelancerın vergisini kontrol ediyorsunuz?