Birbirimizi kırmanın bir anlamı yok beyler, kendi fikrimi dile getirdim ben.Tabi herkesin kendi fikri var, aynı fikirde olmak zaten bize birşey kazandırmazdı

.Keşke dolar oldukça düşse de hem dolar üzerinden ödeme yapan arkadaşlar için iyi olsa hem de türk liramız değer kazansa.