Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben canını sıkıyorsam girmezsin olur biter kardeşim.Veya da beni engellersen mesajlarımı görmezsin.Ben aynı konuyla ilgili açılan onlarca konudan bahsediyorum.Tek konu açılıp ordan devam edilirse daha iyi olur.
olabilir ama sende, yine dolar euro konusu açmış oluyorsun, yöeticilere ulaşabilirsin bu durumda.. hak veriyorum bu konuda.
ama günde 3-4 tande dolar euro konusu açılması normal, ortam gergin insanlar fikir alışverişi yapmak yorum almak istiyor