Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomiyi kurtarmak sana mı kaldı birader? Senden daha iyi bilgim var sen kendini yorma, akşama kadar sizin dolar euro konularınızı görmekten gına geldi.1 değil 2 değil günde 10 konu açılıyor, hayır konu açılınca dolar düşüyor mu?
Keşke konu açılınca düşse dolar her saniye açar milletde kardeş şahsi fikrim bence tam aksine iyi oluyor çeşitli görüşler kendi yorumna göre yeni konu açıyor güzel bence