Dolar mı pompalamışlar? Bildiğim kadarıyla kasamızda kalan dolar rezervi 2.6M ve bu rezerv en fazla 3 ay daha idare edece ya sonra? Dolar 5 mi olur 10 mu? Bence bunlar konu açılması gereken konular.
Geçen okuduğum haberden dolayı o şekilde yazdım.Piyasaya dolar sürüldüğü şeklinde okumuştum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum.Ama şunu söyleyim, doların artmasını veyahut hukumetin yaptığı çalışmaları şu anda destekleme yönünde buraya mesaj atmıyorum.Malum partiyi tutmuyorum zaten.