Güzel kardeşim mesele cinnet konusu değil, sinirli de değilim ki zaten.Akşama kadar onlarca bu konuyla alakalı konu açılıyor, bu kadar zırt pırt konu açılmasına gerek var mı sence? Tek konu açılıp bu konu üzerinden yazılabilir bütün gelişmeler.Ha bu arada doların artması beni de tabiki etkiliyor ancak elimizden birşey gelir mi sence? Devletimiz bile piyasaya dolar pompaladığı halde dolar kurunun önüne geçilemiyor.Haksız mıyım sence?
Dolar mı pompalamışlar? Bildiğim kadarıyla kasamızda kalan dolar rezervi 2.6M ve bu rezerv en fazla 3 ay daha idare edece ya sonra? Dolar 5 mi olur 10 mu? Bence bunlar konu açılması gereken konular.