Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın yöneticiler başta olmak üzere üye arkadaşlara soruyorum.Dolar 5 kuruş artınca hemen konu açılıyor, günde 10 tane konu açılıyor böyle.İkide bir konu açıp milletin moralini bozunca elinize ne geçiyor? Veyahut konu açınca dolar mı düşüyor?
Bir de anlamadığım şu,sanki haberimiz yok,canımız sıkkın değil de,bir de benden duyun gibi 50 kişi konu açıyor.Bence tek bir başlık altında toplanıp,ordan güncel dolar,euro,altın vb haberlerinin güncellenmesi en uygunu.50 tane konu açmak yerine ,o günkü kur neyse güncellenir,yine haberi olmayanın haberi olur sonuçta.