Hocam Foruma girip yeni mesaj linkine tıkladığımda Dolar X.XX oldu Dolar Fırladı gibi konular görmekten sıkıldım. Artık tekrara sardı. Evet Farkındayız. Gidişat kötü. Durması lazım. Düşmesi lazım. Üretim lazım. ihracat artması lazım... Emin olun burdaki herkesten çok iyi takip ediyorum kurları, durumları.

not: hadi bunları diyorum diye yaftayı yapıştırın bana.