Bir de anlamadığım şu,sanki haberimiz yok,canımız sıkkın değil de,bir de benden duyun gibi 50 kişi konu açıyor.Bence tek bir başlık altında toplanıp,ordan güncel dolar,euro,altın vb haberlerinin güncellenmesi en uygunu.50 tane konu açmak yerine ,o günkü kur neyse güncellenir,yine haberi olmayanın haberi olur sonuçta.
Hocam Foruma girip yeni mesaj linkine tıkladığımda Dolar X.XX oldu Dolar Fırladı gibi konular görmekten sıkıldım. Artık tekrara sardı. Emin olun burdaki herkesten çok iyi takip ediyorum kurları.
İşte bunlardan bahsediyorum bende.Tek konu açılsın ordan devam edilsin.Forumda konu kirliliğinden başka birşey olmuyor.