Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomiyi kurtarmak sana mı kaldı birader? Senden daha iyi bilgim var sen kendini yorma, akşama kadar sizin dolar euro konularınızı görmekten gına geldi.1 değil 2 değil günde 10 konu açılıyor, hayır konu açılınca dolar düşüyor mu?
Sen konuyu polemik için açıp sinirini rahatlatmaya falan mı geldin? İlgili kategoride kurallara uyulduktan sonra her konu açılır. Bakmazsın olur biter. Neden cinnet geçiriyorsun ki?