Sayın yöneticiler başta olmak üzere üye arkadaşlara soruyorum.Dolar 5 kuruş artınca hemen konu açılıyor, günde 10 tane konu açılıyor böyle.İkide bir konu açıp mr oilletin moralini bozunca elinize ne geçiyor? Veyahut konu açınca dolar mı düşüyor? Tek bir konu açılıp sürekli ordan bilgilendirme yapmak daha mantıklı duruyor bana göre.
Türkiye'nin cari açığı 55 milyar dolar oldu. doların 1 kuruş artması demek bu borcun 55.000 tl artması demek. bugün yediğin içtiğin giydiğin ne varsa herşey dolar üzerinden giriyor ülkeye. kur yükselmesi demek borcun artması demek, enflasyon demek benzine zaman demek. aldığın nefes kadar etkiliyor hayatını. sen farkında olmayabilirsin yada seni ilgilendirmiyor olabilir ama mal alacak esnafı, mazot alacak çiftçiyi, bütün girişimcileri,kur üzeründen kredi ile borçlananları herkesi ilgilendiriyor.. o yüzden biz sıkılmadık. kur üzerinden paylaşım yaparak farkında olanlara tşk ediyorum...