Forumun database masraflarını düşünüyor sanırım arkadaş, hemen kötü yaklaşmayın. Hem 5 kuruş falan ne ki canım, sadece dolar 5 kuruş arttığında dış borcumuz da yaklaşık 20-25 milyar tlcik artıyor o kadar.
Bence yasak olsun bu tarz konuları sadece birşey üretim yapan insanlar açabilsin.
işte gerçek bir stratejist. Tübitak'a falan mail at üstad bu projeni, değerlendirsinler. Böyle yetenekler heba olmasın.