Birileri bu konuları görmekten sıkıldık diyorsa durum sıradanlaşmaya başlamıştır. Aylık 50 tl zama sevinen insanları yaratan bir ekonomiye dahil iken bir kaç hafta içerisinde 5000 TL maaştan 800 TLye yakın alım gücü kaybetti ülkem insanı. Veritabanını 1000 konuyla şişirip bütün gündemi bu yapsak da sıkıldım demek vurdumduymazlıktır. Tek bir konu açıp dolar kurunu oraya yazmak ne alaka? Kuru özellikle görmek isteyen insan bunu birkaç saniye içerisinde istediği siteden görüntüleyebilir zaten bizim amacımız güncel kuru bildirmek değil. Güncel kur konusunda insanları ikaz etmek ve kuru göze soka soka farkındalık yaratmak temel amaç. Görmek istemeyenlere de hatırlatmak temel amaç. R10 günde 2 milyona yakın sayfa görüntülenmesi alan bir platform. Yaratabileceği farkındalığın potansiyelini buyrun hesaplayın.
Türkiye'nin cari açığı 55 milyar dolar oldu. doların 1 kuruş artması demek bu borcun 55.000 tl artması demek. bugün yediğin içtiğin giydiğin ne varsa herşey dolar üzerinden giriyor ülkeye. kur yükselmesi demek borcun artması demek, enflasyon demek benzine zaman demek. aldığın nefes kadar etkiliyor hayatını. sen farkında olmayabilirsin yada seni ilgilendirmiyor olabilir ama mal alacak esnafı, mazot alacak çiftçiyi, bütün girişimcileri,kur üzeründen kredi ile borçlananları herkesi ilgilendiriyor.. o yüzden biz sıkılmadık. kur üzerinden paylaşım yaparak farkında olanlara tşk ediyorum...
55.000 tl olsa halk bile öderdi sesimiz çıkmazdı. 1 kuruş artış 550 milyon türk lirasına denk geliyor*