hizlimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumun database masraflarını düşünüyor sanırım arkadaş, hemen kötü yaklaşmayın. Hem 5 kuruş falan ne ki canım, sadece dolar 5 kuruş arttığında dış borcumuz da yaklaşık 20-25 milyar tlcik artıyor o kadar.





işte gerçek bir stratejist. Tübitak'a falan mail at üstad bu projeni, değerlendirsinler. Böyle yetenekler heba olmasın.
Madem ülkeni bu kadar düşünüyorsan sattığın makalelerden vergini verirsin devlete.Herkes politikacı kesildi mübarek r10'da.Eskiden sağlam adamlar vardı, 2012-2013 ten sonra birşeyler oldu foruma.