Sitem ederken gidip yeni bir dolar / euro konusu açmanız da ayrı bir saçmalık olmuş. Açılan konuya sitemini yaz ne diye yeni konu açtın ki şimdi

Aynı tas aynı hamam
Sırıtacak bir olgu yok şu anda.Sırıtmak istiyorsan incicaps sayfalarına gidebilirsin.