Benzin 6 Lirayı Geçti!Yap 10 TL
63
●3.316
- 13-04-2018, 11:44:34işin komik yani avrupada bir çok ülkede araba ev sahibi olmak lüks değil sıradan şeyler ama bizi kıskanıyorlarVoli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2018, 11:44:45devlette farkında yapacak bir şeyleri yok.Sen halka küstürürsen o sıvalı evlerden bir tane askere gidecek adam bulamazsın.Aklıma şu diyalog geldi.Ne demek istediğimi anlarsınız
+nesrin: devlet dediğin nedir baba? senin davetinde kadeh kaldıran üç beş adam değil mi?
laz ziya: devlet dediğin, nasırlı adamdır. ayağına basmadıkça nasırını hatırlamaz. ayağına bastın mı, eş, dost, ahbap tanımaz. senin kocan kiminle dans ettiğini bilmiyor.
+nesrin: senin damadın olmasa, bunların hiç biri olmazdı.
laz ziya: benim damadım olmazsa, hiç bu kadar mühim adam olmazdı. önce benim kızımsın, sonra çakır'ın karısısın. çakır'ın karısı olarak eğileceksen eğil. benim kızım eğilmez.
https://twitter.com/kvefsaneleri/sta...92393254879232 - 13-04-2018, 11:46:04Pek istediklerimi yazamıyorum ban yerim diye beni anladığınızı düşünüyorum.phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2018, 11:46:397 tl'de olsa 15 tl'de olsa bişey fark etmiyor ki, kimse umursamıyor, etrafınıza bir bakın heryer otomobil, bize yine yoğun trafik, yine egzos dumanı ve yine işe geç kalma sendromu kalıyor. Öyle olmuşuz ki spor amaçlı yürüyüşe bile araç ile gidip, 5 dk. yürüdükten sonra araçla geri dönüyoruz. Yakıt, sudan daha fazla tüketiliyor gibi bir durum var ülkemizde yoksa bu kadar neden fiyatlar artsın. Hayırlısı olsun.
- 13-04-2018, 11:48:07Kufur etmeyeceğim
cunku alistik artik kendimizi ne kadar yirtarsak yirtalim sonuc bos
Bu zamlardan dolayi benzin isigi hic sönmüyor neyse iki gun once benzinlige gittim dedim bir 50 tl atsin bari isik sonsun bir kac gunlugune kerata sevinsin araci calistirdim olan gene ışık yaniyor dedim aga doldurdun mu dedi evet abi baktim 12 lt ye yakin doldurmus bir 50 daha ekle dedim baktim bir dis atmis yani 24 lt benzine bir dis atmis vay beee 😂 sonra aklima geldi ki bizim canavarin deposu full 65 lt alıyor. Araca binip muzik dinlemek yerine basimizda kilere aheste aheste küfürler savura savura is yerine geldim - 13-04-2018, 11:53:29Araba aldırmak için özendiriyorlar sonra
Araba satmak icin kredi veriyorlar o kadar faiz falan
Araba kunlanmak icin sigorta vs onda vergi
Benzin mazot akaryakıt onlarda tonla vergi
Araba icin olan vergiler
Uzar gider liste
Ama olsun duble yollar yapıyorlar
Bundan 15 yil once yol yoktu...
