• 14-04-2018, 13:07:33
    #46
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman isterse 20 TL olsun, ben uber kullanıyom zaten




    Arkadaşın adına ben cevaplıyayım. Arabamız yok dediysekte, motorlu arabamız yok bizim.
    Ben onu demedimki. Senin araban olmaması zamdan etkilenmeyeceğin anlamına gelmiyor. Pazara, markete, fırına vs. gelen ürünleri taşıyan kamyonun masrafı artıncada fiyatlara yansıyor. Benzin zammına arabam yok kafam rahat demek saçma. Aldığın herşeye yansıyor o zamlar.
  • 14-04-2018, 16:42:27
    #47
    Web Hosting Solutions
    Sadece arabası olanlar için değil bu zam.. Sınav görevi için perşembe günü Eskişehir'den Ispartaya giden arkadaşım bileti 50 TL'den aldı. Pazartesi dönüş biletini ise 54 TL'den aldı. Sürekli fakirleşiyoruz.
  • 14-04-2018, 17:01:19
    #48
    Bence 15 olsun toplu taşıma kullanın hava kirliliğinden geçilmiyor ortalık
  • 14-04-2018, 19:40:32
    #49
    Reisimiz 10 olmasını bekliyor 10 olunca bir sıfırı silecek 1 lira olacak. Vadan hayinleri guduruyor.
  • 15-04-2018, 08:15:02
    #51
    Üyeliği durduruldu
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazardan marketten alışveriş yaparken?
    lo okadar da değil araba alacak para yok
  • 15-04-2018, 10:49:49
    #52
    Mehter Mode on
    Ben hep 50 TL'lik aldığım için beni ilgilendirmeyen olay. İsterse 10 TL olsun.
    Mehter Mode off
  • 15-04-2018, 12:28:09
    #53
    10TL olsun, herkes binmesin. Trafik azalır en azından
  • 15-04-2018, 14:52:27
    #54
    Bu yorum yapan kişiler troll değilse forumun kalitesi düşmüş demektir.