Jameika adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benzin 6 Lirayı Geçti!Yap 10 TL
63
●3.316
- 14-04-2018, 13:07:33Ben onu demedimki. Senin araban olmaması zamdan etkilenmeyeceğin anlamına gelmiyor. Pazara, markete, fırına vs. gelen ürünleri taşıyan kamyonun masrafı artıncada fiyatlara yansıyor. Benzin zammına arabam yok kafam rahat demek saçma. Aldığın herşeye yansıyor o zamlar.
- 14-04-2018, 16:42:27Sadece arabası olanlar için değil bu zam.. Sınav görevi için perşembe günü Eskişehir'den Ispartaya giden arkadaşım bileti 50 TL'den aldı. Pazartesi dönüş biletini ise 54 TL'den aldı. Sürekli fakirleşiyoruz.
- 14-04-2018, 17:01:19Bence 15 olsun toplu taşıma kullanın hava kirliliğinden geçilmiyor ortalık
- 15-04-2018, 08:15:02Üyeliği durduruldulo okadar da değil araba alacak para yokgokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2018, 10:49:49Mehter Mode on
Ben hep 50 TL'lik aldığım için beni ilgilendirmeyen olay. İsterse 10 TL olsun.
Mehter Mode off - 15-04-2018, 14:52:27Bu yorum yapan kişiler troll değilse forumun kalitesi düşmüş demektir.

