• 15-04-2018, 17:10:18
    #55
    Binmeyin kardeşim arabızda varsa gidin satın. Az hayat görüşünüz ve felsefeniz olsun. Her malın bir ederi vardır kelimesini kullanın artık beyninizde. Kendinizi ezdirmeyin artık. Bugun son model araç alacak kadar birkimim var, sırf bu vergi muhabbetlerinden dolayı almıyorum.. Atıyorum vadeliye her ay faizini yiyorum. Aracında yıllık 7 bin tl masrafı oldugunu düşünür isek, Ayda 2 bin tl kardasınız bu şekilde..Çocugu olan, hastası olan gitsin alsın diyecegimiz yok ama zevk için, hava için araba almak saçmalıgın daniskası. Ses çıkarmayı ögrenın artık. Demokrasi isyanların rejimidir, isyanı kavgası olmayan insan hak arama mucadelesine giremez, bir defa adam akıllı ses çıkarın kendilerine gelsinler...

    10 yıl önce hollanda örnegi::10 kurus zam yapıldı benzine, 1 mılyon kişi sokaklara çıkıp eylem yaptı hatırlatırım
  • 15-04-2018, 17:23:00
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Abi 10 lira olsun büyük şehirlerde tüm akaryakıtların litre fiyatı lpg de yasaklansın.. Toplu taşımaya kıranmı girdi ? Araba eskiden lükstü şimdi İHTİYAÇ diyor herkes, 20-30 bin kredi çeken araba alıyo trafiğe çıkıyo.

    Hava kirliliğini falan geçtim evden çıkıp haftasonu bebeğe bi kahve içmeye gidişimi hesaplıyorum bak

    4 km yol epi topu 1 saat 2 saat arası, yakıt tüketimi ? sanırım 4-6 lt arası oluyor 6 tl'den 6x6=36 tl yapar.

    Benzin 10 lira olsa trafik olmasa 4 km de yakıcağım yakıt taş çatlasın 2 litre oda = 20 lira yapar.

    Nasıl bi araba o kadar yakar diyorsanız 4 çeker 540 beygir bir araba.
  • 15-04-2018, 21:26:21
    #57
    EmrecanKitir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yorum yapan kişiler troll değilse forumun kalitesi düşmüş demektir.
    Aynen öyle. Adam 10 lira olsun binmeyin, toplu taşıma kullanın diyor. Bunu diyen umarım ömür boyu İstanbulda toplu taşıma dışında bir imkana ulaşamaz.

    100 kişilik otobüse 300 kişi biniyor. Minibüslerde millet kapılardan sarkıp gidiyor. Metrobüs desen millet ben binicem hayır ben binicem diye birbirini kesecek halde. Yeri geliyor 10 metrobüs geçiyor yine binemiyorsun. Hele avcılar ve zincirlikuyu durakları zombi filmlerini andırıyor. Ayrıca şahsi arabanla 30 dakikada gidebileceğin yere toplu taşıma ile en az 15-20 dakika yürüme+en az 15-20 dakika araç bekleme+1-1,5 saat aracın gidilecek noktaya varması+araçtan inilen noktadan gerçek finiş noktasına yürüme+araçlardaki kalabalık+o kalabalıkta leş gibi ağzı ve diğer bölgeleri kokan insanlar (Kimseyi küçümsemek için söylemiyorum ama maalesef ülkemizde bırak banyoyu, deodorantı, elini yüzünü yıkamadan topluma karışanlar bile var.)+hırsızı+tacizcisi+kulağına 5+1 ses sistemi takmış gibi takılanları+kısır gününden dönen teyzelerin rezervasyonlu koltukları vs. vs. binlercesini sayarım sana. Ha bu eziyete rağmen birde kol gibi akbil parası ödüyorsun toplu taşımada beleş değil yani.

    Bu benzin 10 olsun 15 olsun toplu taşıma kullanın diyenler ya trollük peşinde yada ömürlerinde lüks arabalarından ayakları hiç yere basmamış. Gerçekten İstanbulda toplu taşıma kullanan birisinin toplu taşımayı önermesi akıl karı değil. İşin birde şu yöne var. Mazota gelen her zam senin marketten, manavdan, kasaptan, fırından, pazardan vs. alacağın herşeyinde gittikçe pahalanması demek. Benzin 5 lirayken 1 liraya ekmek satan fırın benzin 10 lira oluncada 1 lirayamı satacak sanıyorsun. Benzin 5 lirayken 3 liraya pazardan aldığın domates 10 lira oluncada 3 liramı olacak sanıyorsun. Bak vapurlara geçende zam geldi. Toplu taşımaya bu sene kol gibi zam gelecek ki benzin 10-15 olursa var gerisini sen düşün.

    Umarım daha çok zam gelsin toplu taşıma kullanın diyen herkes toplu taşımaya muhtaç yaşar. Bu kafadakilerin ağzındaki ekmeği alsa bu hükümet yinede gıkları çıkmaz. Zam savunan vatandaş olurmu ya? Hemde Türkiye gibi bir ülkede. İsyan edip hakkınızı arayacağınıza daha çok zam gelsin daha çok sürünelim diyorsunuz. Al sana toplu taşıma:
  • 15-04-2018, 22:16:45
    #58
    Üyeliği durduruldu
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle. Adam 10 lira olsun binmeyin, toplu taşıma kullanın diyor. Bunu diyen umarım ömür boyu İstanbulda toplu taşıma dışında bir imkana ulaşamaz.

    100 kişilik otobüse 300 kişi biniyor. Minibüslerde millet kapılardan sarkıp gidiyor. Metrobüs desen millet ben binicem hayır ben binicem diye birbirini kesecek halde. Yeri geliyor 10 metrobüs geçiyor yine binemiyorsun. Hele avcılar ve zincirlikuyu durakları zombi filmlerini andırıyor. Ayrıca şahsi arabanla 30 dakikada gidebileceğin yere toplu taşıma ile en az 15-20 dakika yürüme+en az 15-20 dakika araç bekleme+1-1,5 saat aracın gidilecek noktaya varması+araçtan inilen noktadan gerçek finiş noktasına yürüme+araçlardaki kalabalık+o kalabalıkta leş gibi ağzı ve diğer bölgeleri kokan insanlar (Kimseyi küçümsemek için söylemiyorum ama maalesef ülkemizde bırak banyoyu, deodorantı, elini yüzünü yıkamadan topluma karışanlar bile var.)+hırsızı+tacizcisi+kulağına 5+1 ses sistemi takmış gibi takılanları+kısır gününden dönen teyzelerin rezervasyonlu koltukları vs. vs. binlercesini sayarım sana. Ha bu eziyete rağmen birde kol gibi akbil parası ödüyorsun toplu taşımada beleş değil yani.

    Bu benzin 10 olsun 15 olsun toplu taşıma kullanın diyenler ya trollük peşinde yada ömürlerinde lüks arabalarından ayakları hiç yere basmamış. Gerçekten İstanbulda toplu taşıma kullanan birisinin toplu taşımayı önermesi akıl karı değil. İşin birde şu yöne var. Mazota gelen her zam senin marketten, manavdan, kasaptan, fırından, pazardan vs. alacağın herşeyinde gittikçe pahalanması demek. Benzin 5 lirayken 1 liraya ekmek satan fırın benzin 10 lira oluncada 1 lirayamı satacak sanıyorsun. Benzin 5 lirayken 3 liraya pazardan aldığın domates 10 lira oluncada 3 liramı olacak sanıyorsun. Bak vapurlara geçende zam geldi. Toplu taşımaya bu sene kol gibi zam gelecek ki benzin 10-15 olursa var gerisini sen düşün.

    Umarım daha çok zam gelsin toplu taşıma kullanın diyen herkes toplu taşımaya muhtaç yaşar. Bu kafadakilerin ağzındaki ekmeği alsa bu hükümet yinede gıkları çıkmaz. Zam savunan vatandaş olurmu ya? Hemde Türkiye gibi bir ülkede. İsyan edip hakkınızı arayacağınıza daha çok zam gelsin daha çok sürünelim diyorsunuz. Al sana toplu taşıma:
    Al işte burjuva işci sınıfı ayrımımı oldu bu, bide beddua oh miss madde madde bilale anlatır gibi anlatıyorum bak.


    1 - ) İş giriş çıkış saatleri harici bahsettiğin kalabalık herhangi bir yerde yok.


    2 - ) Yakıt dediğim şekilde zamlanırsa büyük şehirlerde ve insanlar araçlarını satıp toplu taşımaya daha çok yönelirse "mecburen" sefer saatleri - araçlar - güzergahlar artacak çünkü talep artacak. + olarak istanbulun en büyük sorunu trafik ortadan kalktığında gelen turist sayısı artış gösterecek yıllık bazda döviz girişi yükselecek.


    3 - ) Talep artınca sürümden kazanma mantığı güdülecek yada kamuoyu oluşturulacak tepkiler vs fiyatlar düşecek.


    4 - ) Toplu taşıma kullanıyorum, en yoğun güzergahlardan hemde MASLAK İTÜ durağı metro, MECİDİYEKÖY metrobüs için duraklarım oluyor İş saatleri dışında yoğunluk görmedim daha. Beykozamı gidicem hop yeniköyden motora biniyorum kanlıcamı emirgandan, kıçımın altında araba var diye aptal gibi beylikdüzüne arabamla gitmiyorum yada karşıya geçmek için araba kullanmıyorum hem zahmetsiz hemde trafiksiz bi alternatif var TOPLU TAŞIMA.


    5 - ) Final olarakta Toplu taşımaya zaten muhtaç yaşıyorum ama arabam olmadığı için toplu taşımaya muhtaçlık değil bu rahatlık açısından bir muhtaçlık, arabam var toplu taşıma kullanmam zihniyetindeki insanlar dar bakan ve bahsettiğiniz gibi finalde toplu taşımaya muhtaç kalacak insanlar. Hükümet ağzımdan ekmeği değil yerken düşürdüğüm kırıntıyı alamaz hakkı yok. Zam savunan vatandaşda olur, herşeye zam gelicek daha bunlar iyi günler, bu günleri 2013'de görenler bütce planlamalarını yaptılar bildikleri manzaralarla karşılaşıyorlar yani. İsyan edip hakkımı arıyım zam gelmesin istiyosan eğer ekonomik krizle boğuşursun şuan Türkiye'de, yabancı ürünleri unutur sadece yerli üretime tamah edersin geçmişimizde ekonomik kriz var araştırabilirsin ki altını çizmek isterim BİM denen mağazanın bile sattığı ürünlerin çoğu yabancı menşeili adı belli ailenin ülke ekonomimize soktuğu en büyük kazıktır bu mağaza zinciride.
  • 15-04-2018, 22:33:59
    #59
    Üyeliği durduruldu
    insan ne ederse kendine eder. İnsanoğlu bu teknoloji esirliği ile daha çok ağlar sızlar. İnsanoğlu kendine dertten başka birşey üretmiyor malesef. Kısa bir örnek vereyim . Az önce Burdur Karamanlı ilçesinden geldim. Ev kiraları 250-300 TL arası kaloriferli yalıtımlı falan. Ekmek 1 TL. Çay 1 T Kahve 1.5 TL. Ödenen faturalar elektrik ve cep telefonu (bir aile için 20 TL).. Ne yapıyor bu insanlar diye soracaksanız ben yapmadıklarını sıralayayım size starbuck gidip tonla para verip mokka içmiyorlar,evlerinde doğalgaz,enaz 100 TL telefon faturası,elektrik faturaları,su faturaları ödemiyor. yoğun trafikte debelenmiyorlar.çoğu motosiklet kullanıyor bu araç eskidi yenisini alayım krediye gireyim demiyor. Kimi hayvancılık kimi tarım kimiside diğer işlerde çalışıyor. 2bin TL çok büyük bir rakam bir alışveriş firması reklamı gibi harca harca bitmiyor.Kısaca insan hırsları ve egosu ile kendini bankaların kölesi yapıyor sonrada yaşanmaz bir hayata dalıyor hayatta en güzel şey vazgeçmektir.
  • 15-04-2018, 23:02:53
    #60
    sedo83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan ne ederse kendine eder. İnsanoğlu bu teknoloji esirliği ile daha çok ağlar sızlar. İnsanoğlu kendine dertten başka birşey üretmiyor malesef. Kısa bir örnek vereyim . Az önce Burdur Karamanlı ilçesinden geldim. Ev kiraları 250-300 TL arası kaloriferli yalıtımlı falan. Ekmek 1 TL. Çay 1 T Kahve 1.5 TL. Ödenen faturalar elektrik ve cep telefonu (bir aile için 20 TL).. Ne yapıyor bu insanlar diye soracaksanız ben yapmadıklarını sıralayayım size starbuck gidip tonla para verip mokka içmiyorlar,evlerinde doğalgaz,enaz 100 TL telefon faturası,elektrik faturaları,su faturaları ödemiyor. yoğun trafikte debelenmiyorlar.çoğu motosiklet kullanıyor bu araç eskidi yenisini alayım krediye gireyim demiyor. Kimi hayvancılık kimi tarım kimiside diğer işlerde çalışıyor. 2bin TL çok büyük bir rakam bir alışveriş firması reklamı gibi harca harca bitmiyor.Kısaca insan hırsları ve egosu ile kendini bankaların kölesi yapıyor sonrada yaşanmaz bir hayata dalıyor hayatta en güzel şey vazgeçmektir.
    Yalnız biz hayatta kalmaktan bahsetmiyoruz, anı yaşamak, yaşamak, eğlenmek, emeklerin karşılığını almak hakkında konuşuyoruz. Ben rahatıma düşkünüm, lüksü seviyorum arkadaş. Verdiğim vergiler sürekli artsın, herşeye zam gelsin, 30 bin liralık arabayı 100-130 bin bandında alalım, 100₺ karşılığında 39₺'lik mazot alıp 61₺ vergi verelim. Ama hayatımız leş olsun, oldu canım. İnsanlar yıllarca okul okusun, 30 yaşına gelsin dikili bir taşı olmasın sonra birisi gelip Burdur'dan örnek versin. Kapatalıp dükkanları, bırakalım ofis işlerini gidelim bi anadolu beldesine tohum ekip vergi biçelim.. Daha konuşulur bu konu da gerilmeye gerek yok, hayırlı geceler.
  • 15-04-2018, 23:09:07
    #61
    çok değil bi kaç ay öncesine kadar 270 TL civarına dolan depomu bugün 306 TL'ye doldurabildim. Her geçen gün fakirleşiyoruz.
  • 15-04-2018, 23:23:12
    #62
    Suriyede falan benzin nekadar acaba?
  • 16-04-2018, 00:14:29
    #63
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyede falan benzin nekadar acaba?
    Global sitelerde 0.44$ olarak gözüküyor