Abi 10 lira olsun büyük şehirlerde tüm akaryakıtların litre fiyatı lpg de yasaklansın.. Toplu taşımaya kıranmı girdi ? Araba eskiden lükstü şimdi İHTİYAÇ diyor herkes, 20-30 bin kredi çeken araba alıyo trafiğe çıkıyo.
Hava kirliliğini falan geçtim evden çıkıp haftasonu bebeğe bi kahve içmeye gidişimi hesaplıyorum bak
4 km yol epi topu 1 saat 2 saat arası, yakıt tüketimi ? sanırım 4-6 lt arası oluyor 6 tl'den 6x6=36 tl yapar.
Benzin 10 lira olsa trafik olmasa 4 km de yakıcağım yakıt taş çatlasın 2 litre oda = 20 lira yapar.
Nasıl bi araba o kadar yakar diyorsanız 4 çeker 540 beygir bir araba.