insan ne ederse kendine eder. İnsanoğlu bu teknoloji esirliği ile daha çok ağlar sızlar. İnsanoğlu kendine dertten başka birşey üretmiyor malesef. Kısa bir örnek vereyim . Az önce Burdur Karamanlı ilçesinden geldim. Ev kiraları 250-300 TL arası kaloriferli yalıtımlı falan. Ekmek 1 TL. Çay 1 T Kahve 1.5 TL. Ödenen faturalar elektrik ve cep telefonu (bir aile için 20 TL).. Ne yapıyor bu insanlar diye soracaksanız ben yapmadıklarını sıralayayım size starbuck gidip tonla para verip mokka içmiyorlar,evlerinde doğalgaz,enaz 100 TL telefon faturası,elektrik faturaları,su faturaları ödemiyor. yoğun trafikte debelenmiyorlar.çoğu motosiklet kullanıyor bu araç eskidi yenisini alayım krediye gireyim demiyor. Kimi hayvancılık kimi tarım kimiside diğer işlerde çalışıyor. 2bin TL çok büyük bir rakam bir alışveriş firması reklamı gibi harca harca bitmiyor.Kısaca insan hırsları ve egosu ile kendini bankaların kölesi yapıyor sonrada yaşanmaz bir hayata dalıyor hayatta en güzel şey vazgeçmektir.
Yalnız biz hayatta kalmaktan bahsetmiyoruz, anı yaşamak, yaşamak, eğlenmek, emeklerin karşılığını almak hakkında konuşuyoruz. Ben rahatıma düşkünüm, lüksü seviyorum arkadaş. Verdiğim vergiler sürekli artsın, herşeye zam gelsin, 30 bin liralık arabayı 100-130 bin bandında alalım, 100₺ karşılığında 39₺'lik mazot alıp 61₺ vergi verelim. Ama hayatımız leş olsun, oldu canım. İnsanlar yıllarca okul okusun, 30 yaşına gelsin dikili bir taşı olmasın sonra birisi gelip Burdur'dan örnek versin. Kapatalıp dükkanları, bırakalım ofis işlerini gidelim bi anadolu beldesine tohum ekip vergi biçelim.. Daha konuşulur bu konu da gerilmeye gerek yok, hayırlı geceler.