Binmeyin kardeşim arabızda varsa gidin satın. Az hayat görüşünüz ve felsefeniz olsun. Her malın bir ederi vardır kelimesini kullanın artık beyninizde. Kendinizi ezdirmeyin artık. Bugun son model araç alacak kadar birkimim var, sırf bu vergi muhabbetlerinden dolayı almıyorum.. Atıyorum vadeliye her ay faizini yiyorum. Aracında yıllık 7 bin tl masrafı oldugunu düşünür isek, Ayda 2 bin tl kardasınız bu şekilde..Çocugu olan, hastası olan gitsin alsın diyecegimiz yok ama zevk için, hava için araba almak saçmalıgın daniskası. Ses çıkarmayı ögrenın artık. Demokrasi isyanların rejimidir, isyanı kavgası olmayan insan hak arama mucadelesine giremez, bir defa adam akıllı ses çıkarın kendilerine gelsinler...
10 yıl önce hollanda örnegi::10 kurus zam yapıldı benzine, 1 mılyon kişi sokaklara çıkıp eylem yaptı hatırlatırım