• 13-04-2018, 11:55:31
    #19
    Bu zamlar babamı fena kızdırmış. Akşam aradı "gardaş ben bunların taa avcbdfbsdfsdfs ilan koy sat arabayı" dedi.
  • 13-04-2018, 14:01:51
    #20
    artık haber değeri taşımaz hale geldi zaten
  • 13-04-2018, 14:09:09
    #21
    Biraz daha beklemeyelim herşey çözülecek. Dolar 10 tl olduğu zaman ortalama benzinde 13-14 tl civarında olacaktır diye tahmin ediyorum. Atarız bir sıfırı Dolar 1 TL Benzin 1.3-1.4 tl civarında birşey olur. Sıkıntı yok yani yapmadığımız bir şey mi ?
    Hem bu tarz söylemler ile devlete yüklenmek yanlış. Ekonomik olarak %7 büyüme sağlayarak tüm avrupa ülkelerini geride bıraktık. Tarımda avrupada bir numarayız. Açın biraz gözünüzü artık dış güçlerin oyununa gelmeyin. Dolar üzerinden bizi terbiye etmelerine izin vermeyin.
  • 13-04-2018, 14:16:40
    #22
    Hedef 2023 az daha dayanalım, sabredin. Şaka gibi bir ülke olduk çıktık. Nedir bu ekonominin hali? Hedefe 5 sene kaldı, göreceğiz o zaman bakalım ne bahaneler, ne yalanlar söylenecek halkı kandırmak için. Ama olsun be biz güçlü ve zengin bir ülkeyiz, bize hiçbir şey olmaz!
  • 13-04-2018, 14:21:56
    #23
    4 TL den sonra hiç fiyata bakmıyorum her zaman düzenli 50TL doldururum. 50TL ile doldurduğum cebimden her çalınan litreyi benzin pompasında görünce fiyatın arttığını anlayabiliyorum artık.
    Önceden 50TL benzinle 300km gidebilirken şimdi 170km yazıyor. Yarısı ucup gitmiş o yüzden R10 kullanıcıları huyum değildir ama bu kadar yazmışken, neden araba kullandığımı sorguluyor şimdi bu yazıda
    2015 Sahibinden Temiz Golf 7 30.Bin Km 'de satıyorum
  • 13-04-2018, 14:26:34
    #24
    hacspectrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 TL den sonra hiç fiyata bakmıyorum her zaman düzenli 50TL doldururum. 50TL ile doldurduğum cebimden her çalınan litreyi benzin pompasında görünce fiyatın arttığını anlayabiliyorum artık.
    Önceden 50TL benzinle 300km gidebilirken şimdi 170km yazıyor. Yarısı ucup gitmiş o yüzden R10 kullanıcıları huyum değildir ama bu kadar yazmışken, neden araba kullandığımı sorguluyor şimdi bu yazıda
    2015 Sahibinden Temiz Golf 7 30.Bin Km 'de satıyorum
    Önemli olan ne kadar gittiğimiz değil hocam ne kadar kaliteli yollarda gittiğimiz
  • 13-04-2018, 14:27:26
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kufur etmeyeceğim cunku alistik artik kendimizi ne kadar yirtarsak yirtalim sonuc bos
    Bu zamlardan dolayi benzin isigi hic sönmüyor neyse iki gun once benzinlige gittim dedim bir 50 tl atsin bari isik sonsun bir kac gunlugune kerata sevinsin araci calistirdim olan gene ışık yaniyor dedim aga doldurdun mu dedi evet abi baktim 12 lt ye yakin doldurmus bir 50 daha ekle dedim baktim bir dis atmis yani 24 lt benzine bir dis atmis vay beee 😂 sonra aklima geldi ki bizim canavarin deposu full 65 lt alıyor. Araca binip muzik dinlemek yerine basimizda kilere aheste aheste küfürler savura savura is yerine geldim
    Hocam o arabayı mutlu etmek istiyorsan dik yokuşlar bulman lazım bende işe yararıyor
  • 13-04-2018, 14:47:31
    #26
    KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan ne kadar gittiğimiz değil hocam ne kadar kaliteli yollarda gittiğimiz
    Bunu öntakım ve rotbalanscı Uğur Ustaya söyle adam hep şikayetçi
  • 13-04-2018, 15:19:47
    #27
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o arabayı mutlu etmek istiyorsan dik yokuşlar bulman lazım bende işe yararıyor
    Aga yemin ediyorum sabah sirf ibre biraz hareket etsin diye kaldirima ciktim ama tik yok araci aldigim da 260 270 dolan depo simdi 400 TL dolmuyor