Biraz daha beklemeyelim herşey çözülecek. Dolar 10 tl olduğu zaman ortalama benzinde 13-14 tl civarında olacaktır diye tahmin ediyorum. Atarız bir sıfırı Dolar 1 TL Benzin 1.3-1.4 tl civarında birşey olur. Sıkıntı yok yani yapmadığımız bir şey mi ?
Hem bu tarz söylemler ile devlete yüklenmek yanlış. Ekonomik olarak %7 büyüme sağlayarak tüm avrupa ülkelerini geride bıraktık. Tarımda avrupada bir numarayız. Açın biraz gözünüzü artık dış güçlerin oyununa gelmeyin. Dolar üzerinden bizi terbiye etmelerine izin vermeyin.