hacspectrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 TL den sonra hiç fiyata bakmıyorum her zaman düzenli 50TL doldururum. 50TL ile doldurduğum cebimden her çalınan litreyi benzin pompasında görünce fiyatın arttığını anlayabiliyorum artık.
Önceden 50TL benzinle 300km gidebilirken şimdi 170km yazıyor. Yarısı ucup gitmiş o yüzden R10 kullanıcıları huyum değildir ama bu kadar yazmışken, neden araba kullandığımı sorguluyor şimdi bu yazıda
2015 Sahibinden Temiz Golf 7 30.Bin Km 'de satıyorum
Önemli olan ne kadar gittiğimiz değil hocam ne kadar kaliteli yollarda gittiğimiz