• 13-04-2018, 16:31:03
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Hergün zam haberi ile uyanmaktan bıktım usandım
  • 13-04-2018, 18:44:51
    #29
    Üyeliği durduruldu
    evden dışarı çıkmıyorum sonra ne cins adamsın diyorlar
  • 13-04-2018, 20:29:14
    #30
    Rezillik gerçekten, benzinin vergisiz fiyatı 1 küsür TL, bayi karı vs derken yürüyüp gidiyor.
  • 13-04-2018, 21:00:00
    #31
    Problem yok beyler benzin mazot bana komaz.

    selçukluya biniyorum http://www.hun-car.com/selcuklu

    benzinli mazotlu arkadaşlar acınız acımdır.
  • 13-04-2018, 21:08:39
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Win adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problem yok beyler benzin mazot bana komaz.

    selçukluya biniyorum http://www.hun-car.com/selcuklu

    benzinli mazotlu arkadaşlar acınız acımdır.
    Kaça aldınız üstad.Eğleceli bir araca benziyor.
  • 13-04-2018, 21:09:14
    #33
    Kemal Sunal filmlerine döndük. Zamanında hep eskiyi hatırlayın derlerdi, demek ki bundanmış. Adamlar bize eskiyi hatırlatmak için o günleri yaşatma karaır aldılar, daha ne istiyorsunuz?
  • 13-04-2018, 21:16:27
    #34
    MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaça aldınız üstad.Eğleceli bir araca benziyor.
    http://www.huncar.net/index/selcuklu/

    Benım aldıgım 48.000 TL hocam şehir içi uygun
    nasip olursa ilerde http://www.huncar.net/index/hazar/

    bunla değiştirmek var kafada
  • 13-04-2018, 21:23:21
    #35
    bezin 10 lira dahi olsa sıkıntı olacağını sanmıyorum. saatlerce süren trafiğe bakılırsa
  • 13-04-2018, 21:30:09
    #36
    ver mehteri verr